Kızlar, burada okuduğum kadarıyla suni sancı alanların kimisi çok uzun sürmüş doğumu, kimisininde üç dört saate doğurmuş. Neye göre uzun sürüyor bu süre ? Bir de suni sancı alıp sezeryana dönen hikayelerde okudum . Yani belli bi nedenleri oluyor mu ? Kişiden kişiye değişen bir şey mi ?