Merhaba kızlar 1 hafta önce normal doğum
yaptım kesi ve dikişlerim var son 2 gündür dikişlerimde çok fazla yanma batma hissi ve sızlama var oturup kalkarken beni çok zorluyor baticonlu pansuman ve madecossol krem kullanıyorum kuru tutmaya çalıştım hep ayrıca antibiyotikte kullandım öncesinde bu kadar ağrımamıştı 2 gündür çok kötü ediyor beni iyileşmeye başladığı için mi yaşıyorum bunları yoksa enfeksiyon belirtisi mi bilemedim yarın doktor kontrolüm var tecrübeli anneler cevap verirse sevinirim ne iyi gelir ağrılarıma ?