Fatma24- Arkadaşlar merhaba 37+1 günlük hamileyim kasıklarımda hafif ağrı ve vajinada batma hissi oluyor yaşayan var mı
Gulcan1310 Bende 36+ 5 günlük hamileyim batma hissi bende de oluyor ama bebek çok hareketli ona bağlıyorum sancı olmadığını düşünüyorum
nilay0924 Haftadan merhaba 🙋 ben de bugün kasık ağrısından yürüyemiyorum neredeyse. Sanki haldır haldır spor yapmışım gibi. Doktorum hep normal dedi. Pelvik kaslarının kendini doğuma hazırlamasıymış. Gebeliğin her aşamasında oluyor ama son haftalara doğru daha çok artıyor. Yapacak bir şey yok yani:) doktorum ağrı kesici olarak parol içebileceğimi söylemişti. Dayanılmaz olduğunda onu içiyorum. Çok hareketsiz kalmak da daha olumsuz etkiliyor. Önce yürürken zorlanıyorum ama yürüdükçe açılıyor.