edaozdxx benim kesilmiyor akıntı antibiyotik de kullandım. Tek kullanımlık ilaç da kullandım geçmiyor. İltihap da Bi çıkıyor Bi yok oluyor. Bakalım inşallah bebişler zamandı gelir ama akıntı çok fazlalaştı ama koku yok renginde sarı ağrım ya da yanmam da yok.