Denisahra Hamile kaldığımda 60 kiloydum 29+1 haftalık gebeliğim şuan 75 kiloyum moralim çok bozuk çok yemediğim halde kilo alıyorum benim gibi olan varmı?
Burcuu_frt Denisahra 60 la başladım 29. + 6 dayım 8 kilo almışım herkesin vücudu farkli belki ödem yapıyorsundur benim hiç şişlik yok mesela tuzlu karbonhidrat vs yeme
Mervesoku Denisahra biraz fazla almışsınız doktorunuz diyetisyene falan gitmenizi tavsiye etmedi mi.. ben çarşamba günü doğum yapacağım 12 kg aldım ☺️ tabi herkesin bünye farklı sağlıklı beslendikten sonra kilo almak sıkıntı değil ☺️
Melosum34 Denisahra bende kilo veriyorum diye üzülüyorum 17 haftalık gebeyim kusma bulantı yok ama 68 den 57 ye düşmüşüm
Ekbbek Denisahra 27 kilo aldım 🙈 doktor benim kilo almama bir şey demedi ama bebek fazla kilo almasın diye diyet vermişti.
01Hacer01 12 haftalıgim kusmam olduğu için 4 kilo vermiştim kusmam azalınca çok hızlı geri 3 kilo aldım şuan 63 kiloyum
Alisde Denisahra valla suan 15 haftaya 1 kilo ile geldim ama gelecek aylar pek ic açıcı gözükmüyor fazla fazla gelicek gibi bakalim hayirlisi 😄😄
Cansu-2600 Denisahra Ben ben ben 😁😁😁😁 55 kilo ile hamile kaldım yarın kontrolüm var Allah bilir kaç kilo aldım. 28-29 haftalıkken gittiğimde 65 kiloyum +10 kilo almıştım. Şuan 33+2 haftalığım 70 kiloyu görürsem şaşırmam 🙈🙈
c_ozdemr Denisahra ben şuan 32+2yim canım 60 kilo ile hamile kaldım şuan 64 kiloyum boğazımda gayet açık ben hamilelikte 20 kilodan fazlayı gözden çıkartmıştım şahsen nasıl oldu almadım bende anlamadım kişiden kişiye değişiyor üzülme sıkma canını doğumdan sonra verirsin bebeğinle kendini düşün sadece kilo sadece sayıdan ibaret
Pinartmd Denisahra 15 kilo aldim 30. Haftadayim 8 kilosunu ilk 3 ay almistim zaten yemedigim halde.. ben kiz bebek şişirir derler diye kendimi avutuyorum su ara :)
Htccndn 78 kiloyla hamile kaldım ilk aylarımda 75 kiloya düştüm şuan 32 haftalık hamileyim 5 kilo almışım bana görede fazla vermek istiyorum bende 😒
Parlaparla Denisahra Ben 75 le hamile kalıp 110 küsürle doğuma girmiştim. +40 kilo falan. Hem aşırı yeme hem de her yerim şişti, ödemim de çoktu. Doğumdan sonra bir yılda Evelallah toparlanıyor. Bebek koşturmacası, emzirme, iş güç derken. Sıkmayın canınızı🌹