SanBMom Dönemsel oluyor ama biz 3 ay önce kesitirdik tüylerini ve vetoskin diye bir vitamine başladık çok çok azaldı tüy dökümü şuan yine uzun ama eskisi gibi dökmüyor birde balıklı mama tercih edin özellikle tavuk çok fazla tüy dökümüne sebep oluyor
gknlpln Melosum34 bizimkiler asla taratmiyor.🐈x3 adet. Yavrunuz küçük daha bebik tüyleridir. Veteriner maması kullanıyoruz. Normal mamaların 2 3 katı fiyatı ama tüy dökülmesini çok azaltıyor. Kısırlaştırırken tek seferlikte olsa traş ettirebilirsiniz.