Gdrleyla Kızlar rısklı gebelık benım gebelıgım ve kızımı ayagımda sallıyorum sızce rısklı mı 14 haftalık gebeyim
Rabiamina Gdrleyla Gdrleyla böyle bir durum varsa doktorunuza sorun bence. Böyle bir bilgiyi kimse size veremez yanlış bir şey olur Allah korusun bebeğe de zarar gelir.
Sadeceanne2 Gdrleyla olur bence sonuçta Spor yapmak. Bile. Riskli. Ayağınızda salladıgınız da rahim e de uyarı veriyor. Kanamanız var ise hele ki. Daha dikkatli olun. Pış pışlayarak uyutun Uyku eğitim i verin Bir an önce
Gdrleyla Kubis42 ilk bebegımı erken doğumla kaybetmıstım ıkıncısı saglıklı doğdu çok şükür bunda da 11.haftada kanamam oldu neolır ne olmaz kızını bıle kucagına alma dedıde çok şükür agrım sızım yok mecburen sallıyor insan yoksa uyumuyor napcam bılmurm
Kubis42 Gdrleyla yani ağır kaldırma diye demiştir doktor ilaç ya da fitil filan kullaniyorsunuzdur zaten. İyi düşünelim iyi olsun.Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin ☺️