Ben ilk doğumumu sezeryan olmuştum ama yarıdan anestezi almıştım belime yapılan iğne vurulduğu gibi omzuma vurmuştu sonra ben baya çektim bel ağrısı oyüzden bu sefer genel anestezi istiyorum ama o nasıl sizce ben yarım olduğumda hep uyanıktım ağrıları hep çektim bana dediler ozaman genel olsaydın en azından uyurdun biraz diye siz ne düşünüyorsunuz ikisini olan var mı?