Merhabalar,11 haftalık tüp bebek gebesiyim. Neredeyse her hafta kanama oluyor. Doktor rahimde kanama alanı yok tüp bebekte bunu hep yaşıyoruz dedi ama her seferinde çok üzülüyorum stres oluyorum. Böyle yaşayanlar var mı? Doktor normal hayatına dönebilirsin dedi ama korkudan yatıyorum. Yattıkça da düşünmekten daha kötü oluyorum.