Arkadaşlar yaklaşık 7 haftalıkken falan folikasit kullanmaya bailadım şu an 12+6 en son 11 hagta civarında kontrole gitmiştim doktor elindekini bitirince bırak dedi vitamin verdi ama çok yoğun bir zamandan geçiyoruz o yüzden tamamen unuttum folik asiti içmeyi kutuda da 7 8 tane falan kalmıştı içmemiş olmamın bir kötü yan etkisi olur mu yada şimdi bugünden itibaren içeyim mi bitirene kadar