Flowers26 Merhaba arkadaşlar,17+4 hamileyim..2 gündür sarı kahverengi akıntım var,çok yoğun değil arada bir geliyo ama..Başına gelen var mı?daha önce de olmuştu doktorum normal demişti ama içim rahat etmiyor.bu haftalarda bunu yaşayan var mı?teşekkürler.