Senede bir özele gidiyorum sol gözüm 0.25 sağ gözüm 4.5 derece miyop aralarındaki fark çok olduğu için zaman zaman derecemin değiştiği oluyor gözlüğüm yetmezse seneyi de beklemiyorum hemen gidiyorum. Gerek görülürse camları değiştiriyorum çerçevemi çok severek almıştım 6-7 yıldır kullanıyorum kırılmadığı sürece de değiştirmem sanırım 🙈