Merhaba, benim ilk gebeliğim 8+5 te kalbi durmuştu doktor ikinci gebelikte kan sulandırıcı iğne kullanacağız demişti. Ancak ben başka bi doktora gittim oda kan sulandırıcı iğneye gerek görmüyor kafam çok karıştı. Kan sulandırıcı iğnenin bi zararı var mıdır pıhtılaşma testi yapılmadı..