Ssinem24 Öncelikle çok geçmiş olsun Rabbim tekrarını yaşatmasın benim ilk kürtajında ilk reglinden sonrabebek düsünebilirsin dedi 6 haftalıktı düşük yapmıştım ama kalan parçadan dolayı kürtaj oldum 2. de 10 haftalıktı kalp atışı olmadığı için kürtaj oldum 3 ay bekle rahim toparlansın işlem gördü dedi aslında doktorlar bu konuda ikiye ayrılmış durumda kimisi beklemene gerek yok kimisi bekle diyor doktorunuz bilgi vermedi mi bununla alakalı