Minnos_34 o dediğinde riski ya fetal dna testi ve detaylı yada 2 li 3 lü test ve detaylı olması gereken bence kesinlikle yaptırın imkanınız varsa fetal dna yı. Bnm işk gebeliğimde ikili te risk çıktı fetal dna yaptırdık ondada aynı sonuç çıktı sonra amniyo sentez sonuç onda da aynıydı. Detaylıda ne hastası olduğu bebeğin çıkmıyor sadece işte vücuda yansıyan şeyler varsa onlar görünüyor