Rbyglc çatı muayenesi olduysan o normaldir belki. Çünkü bizim için tek sorun kilo değil malesef canım. Muayeneye göre en fazla 3 buçuk kilo doğurabileceğimi söyledi. Aynı zamanda bebek de kanalda değil. Senin kanala inmiş olabilir ya da çatı muayenesine göre doğurabilecek düzeydesindir.