Civeleksu Canım bende de üreme vardı hamileliğimin başından beri. Kullanmadığım antibiyotik kalmadı. Asla ve asla geçmedi 37. haftaya giriyoruz. Her tahlilde lökosit, eritrosit, epitel vs. çok çıkıyordu. Dut kurusu cayi içtim birkaç kez. En son 2 gün önce acilde almışlardı idrar. Hiçbiri çıkmadı ama kültür vermedim. O ne durumda bilmiyorum. İhmal etme, ilaçlarını kullan. Enfeksiyon keseyi delip erken doğuma sebep olabiliyor Allah korusun. Çok okudum burda bu durumu yaşayan anneleri.