Tatlissannee12 Kızlar bu arkadaşımın testi ilk çocukları ikizdi vefat ettiler 4 senedir hamile kalamıyor iki defa test yaptı ikisinde de çok silikte olsa iki çizgi var lütfen sizde bakın hamiledir değil mi var yani çok üzülüyor
Buse_07 Tatlissannee12 evet büyük ihtimalle gebe çünkü iki testde çıkmış kan testi vermeye gitsin rabbim sağlıklıca kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
Se11 Tatlissannee12 var olduğunu düşünüyorum. 2 gün sonra tekrarlayın testi. Sonra da 2 gün arayla kan verin.
Durunisa Tatlissannee12 cok yeni yani cok küçük hamile arkadasın canım benımde kızımda ilk yaptıgımda boyle cıkmıstı kan verdım cok yeni demişti doktor 😊
Tatlissannee12 Se11 ilk testten sonra kan tahlili verdi acilde doktor direk negatif dedi ama sonra sağlık ocağı hemşiresiyle konuştuk sonuçlara baktı kendi kan değerlerin çok düşük o yüzden şu an görünmeyebilir ama bu hamile olmadığınız anlamına gelmez çok yeni olabilir dedi
Tatlissannee12 Durunisa ilk testten sonra kan tahlili verdi acilde doktor direk negatif dedi ama sonra sağlık ocağı hemşiresiyle konuştuk sonuçlara baktı kendi kan değerlerin çok düşük o yüzden şu an görünmeyebilir ama bu hamile olmadığınız anlamına gelmez çok yeni olabilir dedi
Minikmucizem123 Evet silik bir çizgi görünüyor birkaç gün sonra tekrar deneyin bence yada kan tahlili verim o kesin sonuçta
Tatlissannee12 Minikmucizem123 ilk testten sonra kan tahlili verdi acilde doktor direk negatif dedi ama sonra sağlık ocağı hemşiresiyle konuştuk sonuçlara baktı kendi kan değerlerin çok düşük o yüzden şu an görünmeyebilir ama bu hamile olmadığınız anlamına gelmez çok yeni olabilir dedi
Tatlissannee12 Buse_07 ilk testten sonra kan tahlili verdi acilde doktor direk negatif dedi ama sonra sağlık ocağı hemşiresiyle konuştuk sonuçlara baktı kendi kan değerlerin çok düşük o yüzden şu an görünmeyebilir ama bu hamile olmadığınız anlamına gelmez çok yeni olabilir dedi
Durunisa Tatlissannee12 aynen cok yeni oldugu için degerlerinin yukselmesini beklerler yanı kese yeni olusmustur ondan oyle cıkmıstır doktor daa oyle demıstır
Tatlissannee12 Durunisa tekrar kan verdi arkadaşım beta hcg yazmıyo total hcg yazıyor referans aralığı 2-6 olması lazım ama arkadaşın 2 görünüyor bu ne demek biliyor musun canım