Kacamazz Kızlar adetime 8 gün kaldı. Sizce çizgi var mı ? 
sutlukahve_ Kacamazz silik bi çizgi var erken gebelik yapman daha net olurdu kan verebilirsin aslında
Minkkk Kacamazz bana var gibi geldi ben de böyle gördüm 5 gün kala erken gebelik testi aldım biraz daha koyu gördüm ama yine de silikti Şuan ağrım var kanamam oldu ama bilmiyorum anlamadım🤷♀️
Kacamazz sutlukahve_ yaa gerçekten mi ? O zaman akşam bide erken gebelik testi alıp onu deneyim . Bu hafta içersinde kan da veririm
Kacamazz sutlukahve_ bugün predictor erken gebelik testi yaptım negatif çıktı 😔 9-10 eylülde adet olacam bakalım inşallah hamileyimdir
Ftrhn Agubaby benim de 2 gün var senin sonucu merak ediyorum aynı duyguları yaşıyorıx benim de bir oğlum var. Kaçıncı deneme
Minkkk Kacamazz yerleşme kanaması damla şeklinde olur diyorlar benimki peçetede baya vardı 2 peçete silince oldu sonra kahverengi ip gibi oldu
Kacamazz Asfur hayır vermedim bu yaptığım kaset testten 3 tane daha almıştım birkaç gün sonra yine bu testten deneyim dedim
Fatoss3- Kacamazz bende bugün erken gebelik testi yaptım çok ince silik bı çizgi belirdi bu şekil ama sanırım bnm daha çok erken adetime 13 gün var henüz