Çatlatma iğnesi vurulalı 9 gün oldu,
Üstteki dünün alttaki bugünün testi. Sizce azalmış mı bir de dün yaptığım ilk 1 saatte çıkmadı sabah baktığımda çizgiliydi ama alttakini şimdi yaptım hemen çıktı. Çatlatma iğnesinin etkisi geçmiş midir bu günde yoksa devam ediyor mudur ?

Hatta size dünkinin ilk halini de ekleyim yarım saat sonra bu şekildeydi bende negatif olduğunu iğnenin etkisinin geçtiğini düşündüm
