Kızlar 26+1 hamileyim bu aralar bebisim çok hareketli maşallah. Genelde karın bölgemin sol tarafını çok tekmeliyor ve daha da sertleşti artık tekmeleri. Bir kaç gündür karnımın alt bölgesinde ağrı var. Cook şiddetli değil ama var yani🤓🥲 bu normalmi bu dönemde yaşayan var mı? Kalkarken falan biraz ağrım oluyor Kimisi rahim büyümesinden falan diyor normal olduğunu söylüyorlar?