Öncelikle tansiyonunuz kontrol edin çok yüksek seyretmesi durumunda hastaneye gidin gebelik zehirlenmesi olabilmesi adına. Aynısını ben çok erken haftalarda yaşadım kaburgamda deli gibi bir ağrı vardi tansiyonu kontrol ettiler düşüktü bebek baskı yaptığı için kaburga açılıyormuş kas spazmı geciriyormuşum malesef hiç bir şey yapmıyorlar hastaneye gidince. Vücut yağları ile bastırmadan masaj yapın tek hafifleten oydu 💞