Seymasel68
Kızlar 2 bucuk yasınd bır oglum var tekrar hamısım 3 gundur cocugum yanıyo atesler ucınde doktora goturduk kah ıgne verdıler kah ıgneyı bırakın dedıler suan antıbıyotık surup ıcırıyorum agrı kesıcı verıyorumm evdwkı ımkanlarla atesı dusurmeye calsııyorum ne yapcaz bılmıyorum atese ne ıyı gelır aranızda tecrubelı anneler var mı yatdımcı olsanız bana