Henüz gebeliğin çok baslarindayim doktora gittim persbe günü kese yok ama rahim duvari kalınlaşmış çok iyi haftaya cumaya gün verdi eseyi goruruz diye ama benim dün gece lavaboya girince çok açık pembe lekelenmem oldu çok ağladım çok korkuyorum bu sabah uyandım yine az bişey geldi kizlar iki kaybimmvar bu gebeliğim de mi düşükle sonuçlanacak . Sizce yerleşme kanaması mi nolur bişey diyin bana