Ece5454 Yok merak etmeyin. Doktorunuza da sorabilirsiniz. Ne taraf rahat geliyorsa oraya yat diyorlar. Sola yatmak, sağda ana toplar damar geçiyor diye evet ama acı çekiyorsanız ne anlamı var? Ben yüzüstü yattım hep. 9. Ayıma girdim hala da yatıyorum. Böyle rahatım çünkü. Her kontrolde vs bebeğe giden kan akışı da normal çıkıyor. Endişe etmeyin