@“Eliffelif” arkadaşları öğretmeni hatta doktoru bile Cihangir ismini söylüyorlar bir sıkıntı yaşamadık kendisi de çok memnun ben Yusuf koymak istedim babası cihangiri ekleyeceğim yanına dedi ben o zaman sadece Cihangir olsun dedim ikimizin de istediği olsun die Yusuf Cihangir oldu ki daha önce hiç bana bu isimden bahsetmemişti kimlik çıkarmaya giderken telefonla aradı söyledi bende oğlumun ismini çok seviyorum Cihangir Kendi başına bile çok güzel isim farklı koymasanizda olur bence