Kızlar ilk zamanlar bile bu kadar değildi her gece yatarken birşey yok gece uyanıyorum karnım gazla dolmuş afedersiniz ama lavobaya gidiyorum tık yok yatarken çok rahatsız oluyorum utanıyorum da ama böyle birşey yok sabaha kadar hergün bu sıkıntıyı çekiyorum sabah fena birşekilde kalkıyorum. Bu durum bir anda çoğaldı her günde aynı şekilde oluyor geçirecek birşey varmı