Altin tam da şu sn onu beşikte bırakıp uymaya çalışıyorum ama içimdeki kaygılardan uyuyamıyorum, sırt üstü mü yatırsam yan mu diye çok araştırdım ikisini de diyen var çoğunluk doktor sırt üstü dediği için öyle yapıyorum ama korkuyorum işte bi şry olur ben duymazsam Allah korusun diye :(