Smy9494
Sizin sütünüz artmasına en çok sağlayan bebeğiniz memeyi emmesine bağlıdır, ek takviyeler vs de arttırır ama meme teması kadar değil, bebek emdikçe süt bezlerine uyarı gidiyor daha çok süt üretiyorlar, birde sağım yapabilirsiniz, sağım da çok arttırıyor, şöyle düşünün bebeğiniz memeyi emiyor diyelim ve emdiği 30 ml, ardından kalan sütü pompayla sağdığınızda memenize 30 değil 60 ml geliyor süt, böyle böyle arttırın sütünüzü, sonrasında zaten bebeğinize yetecek kadar süt gelecek ve meme terbiye oluyor, 2. Aydan sonra çok fazla sağım yapmayın çünkü bu sefer de fazla süt gelecek ve mastit vs olma riski var.
Başka her hangi sorunuz varsa bu konuyla alakalı sorabilirsiniz