İlk gebeliğim ve bu kadar hızlı olacağını hiç düşünmedim gerçekten doğumdan sonra öyle bir rahatlama geliyor ki hiç doğum yapmamış gibiyim.🙈🥰
Şimdi ben 26 Ağustos bel ağrısı ile hastaneye gittim 39+5 tim ve açıklık 2 cm var dediler sancılar düzensiz eve geri gittim. Sonra bende ağrı falan kalmadı 28 Ağustos tekrardan gittim 40 hafta olmuştum doktorum açıklık 3 cm sancı yok iki gün sonra gel suni verelim yatış yapalım dedi. Ama ben suni istemiyordum. Ve 40+2 de doktor gel demesine rağmen gitmedim hastaneye beklemeye karar verdim. Cuma günü bir YouTube videosu izledim hareketleri yaptım birde eşimle ilişki yaptık ve ertesi gün cumartesi hep ağrılar ile uyandım günü öyle geçirdim. Tuvaletim varmış gibi bir ağrı çektim ama düzenli değildi. 1 saatte geliyor bazen 30 dakka bazen 2 saat sürüyordu.
Akşam 7 den sonra 5-6 dakkada bir gelen regl ağrısı oldu şiddetli ama öyle çok değil bagirtmiyordu beni. Yemek yaptım eşimle yemek yedik falan. Ağrı geldikçe ben eşime masaj yaptırdım. Sonra akşam 21 oldu kuzenime anlattım durumumu oda bekleme hem hastaneye git bence dedi. Bizde eşimle öyle yola çıktık.😂 Yoksa ben daha evde durmayı düşünüyordum. 🙈 Saat 22 oldu hastaneye giriş yaptık açıklık kontrolü yaptılar 7 cm dedi ebe. Ben çok şaşırdım hiç öyle olacağını düşünmedim. Odaya geçtik yatış yapıldı.
Sancı geldikçe pilates topunda zıpla dediler zipladim. Ama çok iyi gelmedi, eşime bel çukuruma masaj yaptırdım o daha iyi geldi. Sonra tuvaletin varmış gibi hissedersen bizi çağır dediler. 1 saat sonra falan benim sancım arttı ve evet orda bağırdım biraz sancı bitince rahatladım gelince bağırma isteğim oluyordu. Ebe geldi hadi seni doğumhane ye alalım kontrol edelim dedi. Saat gece 00.30 gibi doğumhaneye girdik açıklık 9 cm olmuş ama inanın öyle dayanilmayacak sancılar değildi yani çekilir bir sanciydi.
Doktorun gelmesini beklerken arada bana sancı geldikce ikin dediler. Sancı varken ikinmak biraz zor geldi başta bana ama sonra alıştım. Doktorum geldi açıklık tam olmuş suyumu patlattı işte o an gece 1 de ve sancı gelince ıkın dediler o an acı veriyordu ama sancı geçince ağrı hiç yok sıfır. Sancı geliyor ıkındim derken baya bağırdım o anlarda annem eşim hep ağlamış sesimi duyunca 😭 ama tuhaf olan şu ki ben şuan o anları hatırlamıyorum gerçekten. Öyle bagirdigimi da hatırlamıyorum 😂 Bebek geldi sadece 15 dakika sürdü kafası çıktı ve gerisi yağ gibi aktı çok güzel bir duyguydu rahatlama geldi. Kesi yapıldı aslında onu istemezdim ama oldu artık mecbur dikiş atıldı böylece bebeğime kavuştum. Şuan hiç ağrım sızım yok herşey geçip gitmiş hiç olmamış gibi 💕💕💕