Twobabymom2 Zeynp08 canım bol bol kahve tüket ve su ben öyle yapmıştım çok şükür hiç baş ağrısı yaşamadım birde yürürken yere bakma oda baş ağrısı yapıyor hep karşıya bak
CLozd Zeynp08 benim 10 gün falan sürmüştü bol kahve bide geralgine K yazmıştı doktor kafein içeren bi ağrı kesiciymiş sadece bu iyi geliyordu günde 2 tane içiyordum bazen
CLozd Niluka Günlük sınırı aşmazsanız etmez, ancak çok içmek gerekir ki vücuda fazla gelip süte geçsin