İlk gebeliğim dün nst çekildim az sancım çıktı eve geldim devam ediyor karnımın sertleşmesi ve karın çevremde gerginleşiyor ağrıyor 33+5 im kuyruk sokumum bile ağrıyor yatakda dönerken aşırı derecede zorlanıyorum yataktan kalkarken normal mi doğum mu yakın ?