selam annelerimiz ben bir konuda anlayamadım normalde benim adet tarihim temuzun 1 di başladı 5 yada 6 gün sürdü sonrasında eşimle birlikteliğimiz oldu bu süreçte tabi çocuk tedavisi görüyordum ayın 15 de dokturma gittim yumurta çatlatma iğnesi valan verdi kullandım ve ayın 31 gibi hamile olduğumu öğrendim ağustosun 26 gibi konturolum vardı uygulamaya göre 8 haftalık hamileyim ama doktorum 7 haftalık dedi kalp atışlarını ve kendini gördük niye doktor 7 haftalık dedi uygulama niye 8 haftalık diyor