Elfve ben bu forumda gördüm kızın ismini hatırlamıyorum. Bazi sorunlarından dolayi tüpleri alınmıştı. Tüp bebek yapacaktı. Çünkü tipta böyle birşeyin imkanı yok ama Allah isterse herşey oluyor. Kiz tüpleri yokken hamile kalmıştı. Kendisi de inanamamıştı . Siz tedbirinizi alırsınız ama takdir Allahtan. Doğacak olanın önüne geçemezsiniz.
Yani ben burda böyle bir olay gördüm. Söylemek istedim