Rabiamina Elfkzlky 40 ı geçince de dogan var merak etmeyin. Bebek iyiyse siz iyiyseniz biraz daha içeride yatsın çıkınca başlayacak dertler 😅
Elfkzlky Kardelen120o bunlar sülalecek raaat anacım. Babaları gbii. Kızım 42-0 da geldi. Oğlumun da gelesi yok😀
Kardelen120o Elfkzlky maşallah baba tarafina cekmis demek ki 😁😁 ben dayanamam 42 ye kadar ki 😁 nasipse pazartesi doguum olcak 🥹
Elfkzlky Kardelen120o yaaaa 🥲🥲 saglıkla gelsin minik. Hayırlısıyla al kucagına inşallah. Ben normal istediğim için beklemiştim. Doktoruma kalsa sezeryanşa coktan dogururdum.
Kardelen120o Elfkzlky insallah canim sende saglicakla alirsin insallah 🥰 benimde normal olcak doktorum beklemek istemiyo sadece bebis devamli kilo aldiği icin bakalim sonu nolucak 😁
Elfkzlky Rabiamina kızım 42 de dogdu. Benm cocuklar gelmek istemiyor ama ben cok rahatsızım. Dyaanamıyorum 😔
Rabiamina Elfkzlky doğrudur inşallah sağ salim bir şekilde bir an önce doğar o zaman. Allah dayanma gücü versin