Ada_Su Merhaba, kızlar. 15 haftalık hamileyim. 2-3 gündür, gelip giden sancı gibi ağrılarım oluyor. Regl ağrısı gibi değil. Sizce normal mi? Ne yapmalıyım? Yürüdükçe daha da artıyor bu sancı..
mervedmrcn Ada_Su evet gayet normal rahim büyüyor bebek iyice yerleşiyor bu da kasıkta ağrıya ve sancıya sebep oluyor dayanılamayacak raddedeyse mutlaka doktora görünün
Melissadmr Ada_Su merhaba benimde 17. Haftam bende de oluyordu ki ara ara devam ediyor. Bebek büyüdükçe rahimde büyüyor bu yüzden kasıklarda Ağrı kasılmalar oluşuyor. Yine de devam ederse doktorunuza da sorun 🌸 Ada_Su Ada_Su
Yumakk Ada_Su aynı şekilde benimde öyleydi bugün idrar verdim yoğun enfeksiyon çıktı ondanda yoğun ağrı oluyor antibiyotiğe başladık bence bi idrar tahlili verin acilde