Mlsaa99 canım merhaba ben hamileliğin daha çok başındayım cuma günü doktora gittim doktorum çok yeni kese yok ama rahim duvarı kalınlaşmış haftaya kese oluşur dedi herneyse akşam tuvaletegitdim pembrmsi lekem oldu silinince sabah yine girdim aynis ekilde oldu sende de öyle oldu mu çok korkuyorum yine düşünürüm diye