Yaklaşık 22 haftadaym hala birşey kullanmıyorum çok bir etkisi olacağını düşünmüyorum.Göbeğim zaten vardı önceden çatlak vs. 30dan sonra baktım fena olmaya başlayacak ancak öyle başlarım gibi.Dün kakao, zeytinyağı ve badem yağı karışımı görmüştüm instagramda onu yapar kullanırım heralde.