Uzun zaman sonra ikinci bebeğime gebe olduğumu öğrendim bu gün yeniden buradayım.. 🌸 erken gebelik testi yaptığımda negatif çıkan sonucum üzerine tatil için adet geciktirici içtim yaklaşık ⅞ gün geçen ctesi bıraktım bu gün artık test yaptım hala regl olmadığım için. Sonuç pozitif kan değerlerine göre yaklaşık 5 haftalık. Başına gelen var mı acaba ?