Hazinem Gebelikte bir sakıncası yok dedi doktorum ama fazla kullanmıcksın dedi kullanan var mı acaba ilaç olunca içim huzursuz oluyor 😔
Kubra1 Hazinem ben kullanıyorum doktorum istersen hamileliğinin sonuna kadar kullan hiç bir zararı yok gebelikte dedi
busrasafak Hazinem Canim kullandin mi bir yan etkisi oldu mu benim de var hemoroid cok zor durumdayim ya kullansam mi bilemedim
Hazinem busrasafak canm bnm doktorum verdi doktoruna bir danış biraz geldi gbi bna çok kullanmadım bn
busrasafak Hazinem Yazmadi cevap yogun sanirim izin gunu bugun dayanamadim 1 tane ictim cok kotu agrisi var :((