basakc36 Selam kızlar iyi geceler kurutma makinesi yumuşatıcı kokusunu yok ediyor. Kurutma toplarına lavanta veya diğer yağlardan döküp kullanan var mı. Koku veriyor mu çamaşırlara
sallyt basakc36 ben koyuyorum koku veriyor ama vanilya yağı ve vücut parfümü falanda sıkıyorum güzel koku veriyor ama 2-3 kerede tekrarlamak lazım
1931 basakc36 o topların hiçbir faydasını görmedim ben. Lavanta damlatıyorum ama hiç koku vermiyor maalesef
Diyoler Rossmanda kurutma makinesi için ıslak mendil gibi yumuşatıcı var. Ben camasır makinesine yumusatsın diye bazen sirke koyuyorum. Genelde gerek duymuyorum sertleşmiyor. Kurutmaya da bahsettiğim ıslak mendili atıyorum mis gibi tavsiye ederim
Gzd5 Diyoler çamaşır makinesine yumuşatıcı koyuyor musunuz bunu kullanırken? İkisi farklı farklı kokular olucak çünkü Yada iki ayrı yumuşatıcı fuzuli olcak
Diyoler Gzd5 çamaşır makinesine yumusatıcı koymuyorum. Camasırlar sert cıkıcaksq örnegin havlu vs. Yıkıyorsam sirke ekliyorum. Kurutma makinesine bahsettigim yumusatıcı ıslak mendili koyuyorum
Diyoler 1931 yün topları kullanıyorum ben. Camasırların tek bir yere toplanmasını engelliyor daha iyi kurumasını sağlıyor. Yağmkoku damlatmayı denemedim ama kurutma hızını düşürmek icin gayet iyi
Diyoler 1931 belki yanlış programda kullanıyor olabilirsiniz her çamasır her programda güzel kurumuyor