28Fatos28 Kızlar 3-4 gündür karnım ağrıyor ama sürekli hiç geçmiyor fakat dayanılmicak gibi değil bebek çok hareketli heralde ondan diyorum birde şiddetli değil yine ishalim de var ondan da olabilir diyorum ama korkuyorum da acaba doğuracak mıyım ???
Sulearas 28Fatos28 bence sancidir yda bı sorun vardır doktora gidin çünkü geçmeyen ağrılar sancı oluyor diye biliyorum birde tuvalet agzrisi olsa çıktığınızda rahatlarsiniz
28Fatos28 Sulearas bu haftada ağrı normal diyorlar o yüzden gitmiyorum doktora ama yarın da böyle olursa gidicem artık teşekkür ederim 🙏
irem88 28Fatos28 hayır normal olur mu sürekli ağrım var diyorsun bide ishal varmış belki enfeksiyon var tamam ağrılar olur ama dinledikçe geçen ağrılar ishalde var sende