Bende aynı sorunu yaşıyorum. Özellikle de baharatlı yiyecekler acı turşular filan yediğimde. Ben şekerli su, geçmezse bir kaşık sade tahin, yine geçmezse rennie duo şurup kullanıyorum. Ilık sütte iyi geliyor. Hatta şuan bile aynı sorunu yaşıyorum dediklerimi yaptım. Fayda etmezse şurup içeceğim. 😞