Hsnsarem-94 Gebeliğin henüz ilk haftalarindayim baş agrisindan kalkamıyorum ben böyle bişey görmedim başımı kaldıramıyorum ne yapmam lazım kizlar
prens_prenses_annesi Hsnsarem-94 ah ah bn aylarca cektim o bas agrisini simdi bacim kalk bi dus al parolu at ve karanlikta uyu kalktinda turp gbisinama tekrar basliycak tekrar aynisini yap bn evde temizlik yemek bisyyapmadim 1 ay 2 ay cok zor anliyorum sni
Sulearas Hsnsarem-94 nane yağı öneririm Toros nanae yağı sakaklara ve anlina sur sonra burnunun önüne sur rahatlatiyor bende öyle gecirdim
Sumeyyeky Hsnsarem-94 tülbentle başını sıkı sarıp uzanmayı da deneyebilirsin başka çözüm maalesef yok 🥹
Hsnsarem-94 Sumeyyeky gebelik sağlıksız mi omdan mi agriyor sizce benim iki düşüğüm oldu çok korkuyorum bir tane çok şükür kızım var ondan SONRA iki kaybim.vat
Hsnsarem-94 prens_prenses_annesi yaptım duş aldıkça ağrılarım dahada artii offf dayanamaz oldum hem ağrıya hemde korkuyorum dusururum bişey olur diye
prens_prenses_annesi Hsnsarem-94 karanlikta uyumazsaniz gecmez parol icip uyumaniz gerekiyo yoksa parol fayda etmiyo acile gidip serumda alabilirsiniz parol serum takiyolardaha hizli etki ediyomus ama bnde ise yaramadi
Ayse0575 Hsnsarem-94 korkmayın o zaman. Migreniniz var mıydı o tetikleyebilir. Tansiyonunuz düşüyorsa o da baş ağrısı yapar
Hsnsarem-94 Ayse0575 mikrenim bildiğim kadarıyla yoktu yeni çıktıysa bilemem ama parol içiyorum kar etmiyorum diğer gebeliklerde hiç böyle yoe değildim inan ki
33kucukfasulye Hsnsarem-94 dişlerini çokmu sıkıyorsun dr bana dişlerini sıktığın için oluyor demişti sıcak su ile geçiyor ağrı
koza08 Hsnsarem-94 tansiyonunuzu ölçtünüz mü? Gebelik yeniyse hormon değişikliğinden dolayı migren tetiklenebiliyor. Benim de adetten 2 gün önce şiddetli baş ağrısı başlıyor. Adet olana kadar sürüyor. Bazen tansiyonumu da yükseltiyor. Bir kontrol etmenizi tavsiye ederim.
Ayse0575 Hsnsarem-94 bol su için eğer az su içiyorsanız o da ağrı yapar. Bide yürüyüş iyi geliyor kan akışını dengelediği için eğer tehlikeniz engeliniz yoksa açık havada yürüyüş yapın bol su tüketerek
iremarsln37 Hsnsarem-94 tansiyon yüksekliği yoksa sorun yok demişti bana doktor. Benimde çok oluyordu ki hala oluyor malesef. Parol sadece günde 3 taneye kadar içebilirsin dedi. Birde hamilelik öncesi baş ağrısı çok olanlarda olabiliyormuş.