Medos123 Ameliyatı sormuşsun bende bilgi vereyim bu konuda. Eşim sürekli araç kullanan biri olduğu için aniden basur rahatsızlığı çıktı onda( beslenmeye bağlı çıktığı gibi oturarak çalışanlarda yada yatalak gibi yürüyemeyen hastalarda da çıkıyor) Önceden bir belirti vermedi onda ve birden sızı hissetmeye başladı. Yıllar önce bende de çıkmıştı ve bana verilen hap merhem falan hiç fayda etmemişti. Eşime dedim hiç oyalanma ilaçla falan kesin çözüm operasyon. Sadece bu hastalığa bakan bir özel hastane vardı oraya gitti. Muayene edip herkesin işlemi farklı oluyor. Ameliyat değil operasyon yaptılar bu arada. 15dk lık bir işlemdi. Eşimde oluşan memeye lastik takıp içine sokmuşlar. Doktor öyle söyledi ama işlem tam olarak nedir bilmiyorum. Bazı hastaların lazer ile yakıyorlarmış. Bende doğumdan sonra gideceğim. Bu arada baharat ve acı tetiklediği gibi başka besin türleride tetikliyor. Eşime bir liste verdiler bunları tüketmekten kaçın diye.
- Domates - Salça - Portakal (bunlarda asit olduğu için) - Tueşu - Sigara - Alkol - Gazlı içecekler - Aşırı çay kahve - aklıma gelenler bunlar.