Ayse1-1 merhaba Canped i bilmiyorum ama ben depend kullanmıstım ve cok memnun kalmıstım 2,3 paket rahatlıkla kullanılıyor, hemen yandan yırt at cok rahat oluyor, şimdide aldım tekrardan kesinlikle tavsiye ederim depend i, zaten kanamanız azalınca normal ped le devam edebilirsiniz