Umutlu_anne_ Memnun olduğunuz önerebileceğiniz bir marka var mı yeni bir makine almak istiyorum şuankinden hiç memnun değilim (Altus) marka şuanki
Semakantar Umutlu_anne_ hic grileşme yaşamadim 4 yildir kullaniyorum gayet guzel temiz yikiyor leke çikarma optisyonlari falan var arada zorlu lekelerde o secenekleride kullaniyorm
Melosum34 Umutlu_anne_ altus yıkanıyor güzel evet ben de regal var eski model ama herkes soruyor ne kullanıyorsun beyazlara diye çok güzel yıkıyor inşallah hiç bozulmaz