aydinecemm demirgizem ayy maşallah sağlıkla gelsin 😍 tam 13. Haftada mu öğrendiniz acaba doktorum banada 12. Haftada koza benzettim dedi ama heyecan dorukta 🥰
demirgizem aydinecemm tam 13de öğrendim canım, kızı tahmin etmek daha zor oluyor. Doktorun tahmin ettiyse kesiin kızdır💖💖
Alisde demirgizem hayiirr oglusum vaar bide kiz isterdim hep 1 kiz 1 erkek istedim olmadi ya nasip degilmis allah hayirlisini versin tabi işin sakasindayin 😄❤️❤️
Dfnsyn demirgizem benim de kız bebek 🙈 13+1 olduk Bugüne kadar ne bir bulantı ne bir kusma ne bir tiksinme hiç bir şey olmadı 🙈🙏🏻 sadece deterjan ve şampuan kokularına hassasiyet oldu 🐣
uyar-46 demirgizem ay benim uygulamaya göre 12+6 ama erken diye gitmiyorum gitsem görür mü acaba ilki aylarca göstermedi daha 21. Hafta detaylıda emin olduk o yüzden bi erken geliyor sanırım 😂