Sevginur61 Kızlar bebek hareketini karnımın çok çok altında hissetmeye başladım sizce doğum başlaması yakınmıdır merak ettim iki gündür hissediyorum önceden sadece karnımda hissederdim😇 39+5 olduk bu arada
Mernana Sevginur61 Bende 38 olucam pazartesi 1 haftadır aynı şekildeyim. 1-2 gündürde aşırı çoğaldı bende burda bekleyim
nurkaya_11 Sevginur61 bende resmen vajinamin üstünde hissediyorum hareketlerini direk kasigimin altındaki yer de 36+2
Sevginur61 Mernana sızlama oluyordu doktor kanala yerleşiyor demişti şimdi sanki yerleşmiş doğuma hazır gibi hissettim
Sevginur61 nurkaya_11 sizin haftanız baya erken en son ne zaman muayene oldunuz bebek baş aşşağı mı ?
nurkaya_11 Sevginur61 3 gün önce gittim ama çok hareketliyim 1 bucuk yasinda kızım var ve onunla ilgilen evi hergun süpür onun arkasını topla hiç durmuyorum desem yeridir