Merhaba 33+2 de karnımdaki sertlik ve bebeğimin baskısıyla acile gittim. Sormadan etmeden açıklamadan çatı muayenesi yaptılar(o sırada doktor ve ebe kendi aralarında tartıştıkları için). Nst de herhangi bir şey çıkmadı. Bildiğim kadarıyla çatı muayenesi bu haftada yapılmaz çünkü doğuma sebep olabilir. Sizin bilginiz var mı kızlar aranızda bu duruma benzer bir şey yaşayan var mı? Genelde çatı muayenesinden sonra kanaması akıntısı olanlar var diye araştırdım.